Pan Pavlič napadl Českou poštu neoprávněně
Vážený pane Sukalovský,
škoda, že jste si přečetl jen čtyři řádky moji reakce na příspěvek 
pana Pavliče. Z dalšího textu bylo možné vyčíst, že pan Pavlič napadl Českou poštu neoprávněně, 
žel ještě k tomu 
velmi hrubým způsobem - příspěvek obsahoval výrazy "zloděj, 
vykrádání, zcizení, ČP se kasá, ČP je arogantní, ČP nedodržela smlouvu". Běžný čtenář pochopitelně 
nemá hlubší znalosti o poště, a tak pan Pavlič manipuluje výrazně negativním směrem (ať 
už úmyslně, nebo neúmyslně) se čtenářským míněním o České poště. 
V takových případech je mojí povinností reagovat přiměřeně razantním 
způsobem. Domnívám se, že by na takové veřejné a nepodložené ostouzení 
reagovala každá firma (resp. její mluvčí).
V těchto souvislostech považuji za nutné znovu zdůraznit, že 
pošta vybrala od manželky pana Pavliče za poskytnutou službu 8,- Kč a peníze přepravila bance, 
čili smlouvu dodržela. Panem Pavličem zmiňovaných 3,90 Kč si vzala banka. Ta je povinna o této 
skutečnosti klienta
informovat. Ještě jednou podotýkám, že s tímto způsobem, kdy banka 
přenáší náklady vzniklé
placením služby, kterou pro ni dělá jiný subhekt, nesouhlasí ani 
Česká pošta, ani 
Ministerstvo financí ČR. Pan Pavlič přesto neváhal ve svém příspěvku 
hrubě napadnout poštu.
Připouštím, že z mojí reakce na příspěvek pana Pavliče může vyznívat 
osobní podtón, ovšem 
jsem nejen mluvčím, ale i zaměstnancem firmy, s jejíž jménem spojil 
pan Pavlič výrazy, které 
jsem již zmínil. Vy jste se zaštítil čtenáři Britských listů, kterým 
bych se měl podle Vás 
omluvit, já bych se v tomto duchu mohl zaštítit 41 500 zaměstnanci 
České pošty, kterým se 
omluví podle Vás kdo?
S úctou
Ing. Ladislav Vančura
PS. Na stanovisko Petra Jánského a rozbory a rady Jindřicha Paříka nebudu reagovat, protože si myslím, že nemám šanci polemizovat s oponenty, kteří si myslejí, že mají patent na rozum, všechno ví nejlépe, dokonce se snižují k hrubostem.