![]() |
Nepříliš přesné informace o Českém telecomuJan LipšanskýPanu Vladanu Crhovi, tiskovému mluvčímu Českého telecomu.Vazeny pane, precetl jsem si na Britskych listech Vasi reakci a musim priznat, ze kovarova kobyla chodi bosa. Vy sam asi nemate s Ceskym telecomem problemy, kdyz v nem pracujete, jinak si nedovedu Vasi reakci vysvetlit. ad 1) V dopise, ktery spolu s uctem zaslal dne 1. 12 .1999 generalni reditel SPT Telecom (tak to v dopisu je) RNDr. Premysl Klima, CSc. se pise o strategii v oblasti telekomunikacnich sluzeb v roce 2000. Zakaznik se z nej dozvi, ze: Ani slovo o Vami uvadenem detailnim vypisu z uctu. Navic pilotni projekt v Brne je hezka vec, ale kdyby se na Britskych listech neobjevila kritika, asi bychom se o tom nedozvedeli. A navic, od pilotniho projektu k plne realizaci muze byt dost dlouha cesta (viz digitalni vysilani v Ceske televizi). ad 2) Mluvim ze zkusenosti bezneho uzivatele a z informaci, ktere mi poskytl pracovnik Ceskeho telecomu. Bud tomu tedy nerozumeji zamestananci Ceskeho telecomu, nebo Vy. Vec je jeste komplikovana tim, ze kdyz bydlim v pronajmu, MUSIM mit kvuli nahlednuti do detailniho vypisu PLNOU MOC majitele telefonni stanice (kvuli utajeni). Netvrdte mi, ze kdybych si zavolal po telefonu, tak utajeni neplati. Mozna jste spatne pochopil moji vytku - reklamaci ano, tu mohu podat pisemne nebo telefonicky, ale ja jsem mluvil o detailnim vypisu. Kvuli tomu se musim dostavit az na Prahu 10! Detailni vypis neni totiz predmetem reklamace, tudiz nebude k rozhodnuti pripojen! Kazdopadne by mne zajimalo: Nezlobte se na mne, ale jako bezny uzivatel sluzeb Ceskeho telecomu mne prave vyse uvedene skutecnosti velmi stvou. Vase vysvetleni je pak samozrejme nedostacujici. Jan Lipšanský |
![]() |